Mainostoimisto Poickeus yhdistää luovuuden ja kustannustehokkuuden
Tämän päivän globaali taloustilanne haastaa alasta riippumatta kaikki toimijat, joten luova ja kustannustehokas markkinointi on yrityksille entistäkin tärkeämpää. Mainostoimisto Poickeuksessa työskentelee 13 kovatasoista ja kokenutta luovaa suunnittelijaa sekä teknistä osaajaa, jotka ovat aina valmiina ottamaan vastaan uusia haasteita.
Mistä kustannustehokkuus Poickeuksessa syntyy? Mainostoimisto Poickeuksen toimitusjohtaja Olli-Pekka Haveri kertoo, että tarkoituksenmukainen tekeminen säästää aina, minkä vuoksi markkinointiin ei myydä tai tyrkytetä turhaa. 20-vuoden kokemus ja yrityksen rakenteen mataluus tuovat erityistä kilpailuetua ja meillä toimitusjohtaja tekee tarvittaessa ihan samoja suunnittelutöitä kuin työntekijät.
Poickeuksen toimitusjohtaja Haveri jatkaa, että yksi yrityksen ehdottomasti tärkeimmistä markkinointikanavista on näyttävät ja kustannustehokkaat verkkosivut.
– Ammattimaiset ja kilpailukykyiset verkkosivut herättävät huomioita ja kasvattavat liiketoimintaa niin lyhyellä kuin pitkällä aikavälillä. Hektisen liike-elämän pyörteissä verkkosivujen tulee olla nopeasti latautuvat ja sisältää relevanttia tietoa selkeästi esitettynä. Mainostoimisto Poickeuksen yhtenä valttina, suorituskykyisten sivustojen tuotannon lisäksi, on auttaa parantamaan yritysten jo olemassa olevia verkkosivuja tehokkaimmiksi.
Poickeus optimoi sivustot keskimäärin 90+ tehokkuuspisteellä, myös mobiilipuolella..
Poickeuksen ammattilaiset hallitsevat hakukoneoptimoinnin niin tekniikan kuin sisällön osalta. Sivuston tulee olla selkeä, helposti selattava ja suorituskyvyn olla huippuluokkaa, mikäli sen odotetaan olevan kärjessä Googlen hakutuloksissa.
Alla olevasta Googlen PageSpeed Insights testityökalusta pääsee kokeilemaan oman yrityksen tehokkuuspisteitä ja suorituskykyä. Pisteytyksestä voi vetää melko suoria johtopäätöksiä siitä, kuinka korkealla sivusto näkyy Googlessa. Pisteytys vaikuttaa myös Googlessa tehtävän maksetun mainonnan hintaan sekä luonnollisesti käyttäjäkokemukseen.
Käy osoitteessa ja katso sekä mobiili- että desktop-suorituskyky
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme, mikäli haluat lisätietoa pisteytyksestä tai sinulle heräsi kysymyksiä kuinka voit parantaa oman sivusi pisteytystä:.
https://poickeus.fi/fi/digitaalinen-markkinointi/
Poickeuksen toimitusjohtaja Haveri jatkaa, että nykyteknologia mahdollistaa miltei mahdottomasta mahdollisen ja monimutkaisesta ymmärrettävän erilaisten 3D-mallinnusten ja -animaatioiden avulla.
– Olemme ollut ideoimassa ja tuottamassa laajan valikoiman B2C- ja B2B-materiaaleja TV-mainoksista 3D-mallinnukseen ja -animaatioihin, jotka vastaavat suurien brändien vahvaa identiteettiä ja liiketoimintatavoitteita. Poickeuksen asiakkaita ovat muun muassa Cervi, Nicorette, Estrella, Nixu, WellO2 ja Destia. Meillä on paljon hienoja suuria asiakkaita Ruotsia, Tanskaa ja Norjaa myöten, mutta yhtä paljon myös kekseliäitä, kannattavia ja aivan mielettömiä pienempiä yrityksiä, joiden kanssa toimiminen on äärimmäisen hedelmällistä.
Mainostoimisto Poickeuksen 350 m² toimisto/studio sijaitsee Kehä III varrella Aviapoliksessa.
Poickeuksen palvelukirjonta on laajaa, luovaa, kansainvälistä ja kustannustehokasta.
– Verkkosivut ja -kaupat
– Mainokset ja mainonnan suunnittelu
– Videot ja animaatiot sekä dronekuvaukset
– Valokuvaus (studio ja kohdekuvaus)
– Logot ja yritysgrafiikat
– Esitteet ja käyntikortit
– Messusuunnittelu